cees hartman landsmeer facebook groep en marc de jong weer mensen jennen

Tja… wil ik net vrij en blij fotos ’80er jaren plaatsen, lig ik er weer af, uit de groep je bent landsmeerder als….
Waarom? geen idee, geen bericht gehad.

Is het alsnog in een eisen-tekst gezet, iets met bedrijven wellicht weer?
Dan mag tekst wel op een pictogram, dus grafisch?
Deze bijv. [pic] Waar zijn jullie toch mee bezig!?

Maak een duidelijke tekst, en als bedrijvigheid/reclame niet mag, dan ook dus geen stijl en kok facturen en zo. En kan jij eerste pchulp vinden op internet? ben ik dat? Heb ik 1 reclame gemaakt, guerilla marketing toegepast enz.? Ik zie wel telkens “V””V””D”, en zo nog wat terugkomende bestaande actieve bedrijven en groepen/clubs (grietje tump, zuipen, geld e.d.)

cees hartman (o.a. lol)  landsmeer facebook groep en marc de jong weer mensen jennen..

Dan zeg ik...:

