CBS neemt landelijke rol stalkers over

Nadat ik het eerder hoorde, maakte ik het nu zelf mee.Ons aller CBS ( ventraal bureau statistiek ) stuurt te veel brieven.

Als je dan ‘bedankt’ en aangeeft niet aan de onderzoeken mee wil doen, sturen ze er nog meer. Die gaan de prullenbak in. Goed voor het milieu….

Vandaag komt er emotieloze trendvolger (dus geen ambtenaar want cbs is geen overheid) aan de deur.
Zacht pratend, 1 toon, op cursus geweest recent.

Overhandigd briefje met haar 06 nummer, of mijn ega even terugbelt want het is allemaal heel belangrijk, dus dat moet.
Ik vraag…. haar moet? ‘maar cbs is toch net als cpb geen overheid, en al was het wel zo, dit is stasi ex oost duitsland niet, niks moeten dan toch?

Nou dat klopte dan wel.

Eind van het liedje, brief aan ega geven, of anders word ze over enkele weken weer langs gestuurd.
Net als die k#t spam van o.a. online onderzoekbureau interview, oproep en dan later : “misschien heeft u het gemist”, “herinnering deelname onderzoek” “wilt u echt niet aan X meewerken?” en shit.

Overheid en semi-overheid die burgertje pest, daar moet een NEE-NEE sticker voor komen ! Een val me niet lastig jullie register.

En houd vast uw afpoeier klaar : “geen interesse, blam deur dicht” want de energie mij komt ook deur aan deur, deels is landsmeer al bezocht.